tag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post3525455676895091025..comments2023-12-02T12:53:15.983+01:00Comments on DWVTS, blog van Tadek Solarz: Internetondernemingen die willen groeien kunnen niet zonder tv reclame.DWVTShttp://www.blogger.com/profile/13886168297313132119noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-13225258536975782322016-06-21T22:37:49.852+02:002016-06-21T22:37:49.852+02:00Hoi, ja sorry anoniem.
Vastgoedservice heeft met e...Hoi, ja sorry anoniem.<br />Vastgoedservice heeft met een heel beperkt budget een gigantische return gehaald van ontzettend veel uren reclame in prime-time en altijd zeer goed bekeken. Zij maakten de analyse van reclame op tv en keken toen wat ze met dat budget konden doen in het wielrennen (wereldkampioen veldrijden in de ploeg). De return is vele malen groter geweest dan gedacht en de communicatie doen ze bijna helemaal zelf en niet in het minst de wielrenners die ze in dienst hebben. Hun return tov reclame op tv is gigantisch veel groter. In het wielrennen kan je voor beperkte bedragen ontzettend hoge returns krijgen. Het zijn geen voetballers, er gaat een pak minder geld rond maar toch grijpen ze evenveel aandacht, allicht zelfs meer, dan de dure sponsoring in het voetbal. Ook Sunweb doet dit, net als Roompot. Wielrennen is de dag van vandaag dé uitzondering ;)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-69957103239462857612016-06-19T15:39:55.939+02:002016-06-19T15:39:55.939+02:00bij uitzondering reageer ik op een anonieme reacti...bij uitzondering reageer ik op een anonieme reactie. Het zou kunnen, vuistregel voor sponsoring is wel dat je net zoveel moet investeren in de communicatie rondom de sponsoring als in de sponsoring zelf. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen,DWVTShttps://www.blogger.com/profile/13886168297313132119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-22782992129044341912016-06-19T13:42:33.043+02:002016-06-19T13:42:33.043+02:00Of je neemt ze alletwee door bijvoorbeeld een wiel...Of je neemt ze alletwee door bijvoorbeeld een wielerploeg te sponsoren zoals Vastgoedservice in Belgie, met een beperkt budget resultaten halen die alle andere overtreffen. Weinig dure marketeers nodig, ROI tig keren hoger.Anonymousnoreply@blogger.com