tag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post6572448436456535133..comments2023-12-02T12:53:15.983+01:00Comments on DWVTS, blog van Tadek Solarz: WhatsApp wordt waarschijnlijk het belangrijkste communicatiekanaal met klanten.DWVTShttp://www.blogger.com/profile/13886168297313132119noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-89022816479901883612016-08-31T13:10:35.452+02:002016-08-31T13:10:35.452+02:00Dank voor de reactie. In B To B wordt nu al steeds...Dank voor de reactie. In B To B wordt nu al steeds vaker gekozen voor WhatsApp om met elkaar te communiceren in plaats van mail. Met gerichte communicatie bedoel ik informatie, nieuws en ideeën waar je van hebt aangegeven dat je daar in geïnteresseerd bent. <br /><br />Verzekeraars kunnen prima via WhatsApp aangeven als er veranderingen in een polis aankomen. Ook herinneringen voor een verlenging of bevestigen van een opzegging. Banken kunnen alle communicatie met je persoonlijk maken. Van het aanvragen van een lening tot een hypotheek. Betalingen en sparen. Tot het delen van een tijdelijke rekening voor bijvoorbeeld een vakantiepot. Luchtvaartmaatschappij kan alle relevante informatie rondom tickets net als festivals, musea en theaters. Het bestellen van een taxi. Het kopen van bioscoopkaartje. Eigenlijk alle zaken die we tot nu toe via mail organiseren. Mail is stuk. <br /><br />WhatsApp wordt je persoonlijke communicatiekanaal, ik verwacht snel allerlei uitbreidingen die dat mogelijk gaan maken. Het is aan communicatiemensen om de juiste toon te vinden. <br />DWVTShttps://www.blogger.com/profile/13886168297313132119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-5284201699835657442016-08-31T09:44:11.472+02:002016-08-31T09:44:11.472+02:00"Persoonlijke communicatie met klanten vindt ..."Persoonlijke communicatie met klanten vindt nu al steeds vaker plaats via WhatsApp."<br /><br />Wat bedoel je daarmee? Gerichte communicatie? Want zo persoonlijk is WhatsApp niet, kijkend naar de toepassingen die op de markt verschijnen. Ben het met je eens dat WhatsApp uitermate geschikt is voor het snelle zenden en accepteren. Of bedrijven dat kunnen (bv. verzekeraars) is maar de vraag. H. van der Meyhttps://www.blogger.com/profile/09750680185661971352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-64517433508811617222016-08-29T19:10:55.346+02:002016-08-29T19:10:55.346+02:00Deze reactie is verwijderd door de auteur.DWVTShttps://www.blogger.com/profile/13886168297313132119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-476289705234841482016-08-29T19:10:45.542+02:002016-08-29T19:10:45.542+02:00Dat klinkt meer als een soort principe. Dat klinkt meer als een soort principe. DWVTShttps://www.blogger.com/profile/13886168297313132119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-48049254732973331532016-08-29T13:41:54.991+02:002016-08-29T13:41:54.991+02:00De voorbeelden die jij noemt als gewenst zijn voor...De voorbeelden die jij noemt als gewenst zijn voor mij nou juist precies de niet gewenste elementen die ik graag UIT whatsapp hou.Anonymousnoreply@blogger.com