tag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post5116640074871421990..comments2023-12-02T12:53:15.983+01:00Comments on DWVTS, blog van Tadek Solarz: Verwarrende tijden voor marketeers. DWVTShttp://www.blogger.com/profile/13886168297313132119noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-34841158189871941062017-08-27T12:24:52.380+02:002017-08-27T12:24:52.380+02:00Die directe verkoop is al altijd de verkeerde focu...Die directe verkoop is al altijd de verkeerde focus geweest door de jaren heen. Die demand is er. Uiteindelijk ging die klant toch wel kiezen voor het product dat zij willen. Nieuwe groepen aanboren met oog op nurtering is beste wat marketing nu kan doen. Maar dat is duur he. En niemand wil dit betalen. Blijft tenslotte cpg waar marge/user dit niet toelaat. Feit dat de marketing kost naar beneden kan, is duidelijk een overspend die geen nut had of ze hebben hun oefening niet ruim genoeg gemaakt. Een online klant is trouwens ook meestal geen nieuwe 'trouwe' klant :)Drieshttps://www.blogger.com/profile/02387882488236049894noreply@blogger.com