tag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post7905463694239779098..comments2023-12-02T12:53:15.983+01:00Comments on DWVTS, blog van Tadek Solarz: Voor werkelijk succes moeten marketeers leiden in plaats van volgen. Geen gemakkelijke opgave. DWVTShttp://www.blogger.com/profile/13886168297313132119noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-2714023362046086522016-09-22T17:43:36.271+02:002016-09-22T17:43:36.271+02:00Dank je Alexander.
Dank je Alexander.<br />DWVTShttps://www.blogger.com/profile/13886168297313132119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-927889502817479517.post-49314049464186115752016-09-19T13:08:53.197+02:002016-09-19T13:08:53.197+02:00Goed stuk weer Tadek!
Ik ben zelf ook niet zo...Goed stuk weer Tadek! <br /><br />Ik ben zelf ook niet zo'n grote voorstander van het maar nadoen van wat de conventie is. Ik zie dat wel veel gebeuren; ook marketeers rennen massaal met zijn allen achter elkaar aan. Er zijn soms uitzonderingen waar ik wel blij mee ben. <br /><br />Zo zijn er steeds meer marketeers die bezig zijn met 'iets' op het gebied van maatschappelijke toegevoegde waarde. Maakt wat mij betreft niet zo veel uit of ze dit doen omdat ze werkelijk begaan zijn met mensen, maatschappij en leefomgeving, of dat ze louter proberen hun bedrijf hierdoor een positief imago te geven. <br /><br />En ik zie dat marketeers bezig zijn met klantgerichtheid en positieve klantervaring en hun merken daar ook mee proberen te differentiëren. Op zich opmerkelijk dat dit zulke kansen biedt maar het lijkt me een uitstekende ontwikkeling als leveranciers hun service levels gaan verhogen.<br /><br />En ik ben benieuwd wat de volgende 'hype' gaat zijn in de marketing! <br /><br />Mooie dag...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01170158843111024282noreply@blogger.com