Over marketing, communicatie, positioneren en dingen die me opvallen.
vrijdag 23 mei 2014
Only dead fish go with the flow. Dus we zetten door.
Only dead fish go with tthe flow.
De afgelopen 15 jaar was ik direct en indirect betrokken bij de ontwikkeling van talrijke zelfmanagementprogramma’s. Van het stoppen met roken tot het opzetten van complete platformen om mensen met overgewicht te stimuleren tot gezond gedrag. Het bedenken en produceren van deze online gedragsverandering programma’s is uitdagend en interessant. Je bouwt aan een mooi bedrijf en tegelijk sta je aan de basis van ontwikkelingen waar de samenleving iets aan kan hebben. Ik vind dat een mooie combinatie. Niet altijd even makkelijk. Terwijl er extreem veel geld omgaat in de zorg zijn de bedrijven die in Nederland de technische innovaties moeten ontwikkelen gewoon commercieel. Dat is budgettair niet altijd helemaal in evenwicht om het maar eens vriendelijk te zeggen. Recent was Coolminds nog in het nieuws met ontwikkelingen rondom de oculus rift. Samen met Reik staat Coolminds aan de basis van baanbrekende veranderingen. Therapie met behulp van virtual reality om mensen te helpen om van hun pleinvrees af te komen. Het eerste programma in een reeks van meerdere naar verwachting. Coolminds investeert mee en stopt daar veel tijd en geld in. Innovatie zit in het DNA van het bedrijf. Het is waarschijnlijk mede daarom dat Coolminds bij leidende partijen in Nederland hoort waar het gaat om online gedragsverandering en de ontwikkeling en executie van zelfmanagement-, interactive video- en e-learning programma's. Werken aan online gedragsverandering is een belangrijke discipline. Niet alleen in de zorg, online gedragsverandering is immers voor elke partij van belang. Coolminds heeft mooie resultaten geboekt waar we best trots op zijn want het is vaak roeien tegen de stroom in. "Only dead fish go with the flow". Dus we zetten door. Ik heb een paar voorbeelden op een rijtje gezet want je moet af ook wat reclame maken.
Geen opmerkingen :
Een reactie posten